Pracuję w firmie, która oferuje systemy hotelowe i restauracyjne. Praca dosyć mi się podoba. Szefostwo jest miłe, a moja praca też nie jest bardzo ciężka. Mam kontakt z klientami, którzy raczej wiedzą czego chcą, więc też nie jest to dla mnie uciążliwe.
Program do obsługi hotelu musi być łatwy w obsłudze
Oczywiście, od czasu do czasu zdarza się osoba, która nie jest z czegoś zadowolona albo nie wie, jak założyć hotel, a już interesuje ją oprogramowanie. Na to jednak nie mamy wpływu. Staramy się pomóc jak najlepiej umiemy. Przynajmniej tyle mogę powiedzieć o sobie. Wiem, że systemy hotelowe są bardzo ważne i mają nieraz wpływ na sprawność funkcjonowania całego budynku czy ich kompleksu. Jeśli takie systemy będą awaryjne, niestety bardzo może to utrudnić pracę. Poza tym na pewno zniechęci niektórych klientów. Inną kwestią jest też to, aby panel był dość łatwy w obsłudze, aby personel nie musiał się co chwilę zastanawiać nad tym, jak to program do obsługi hotelu uruchomić. To też bowiem może powodować liczne utrudnienia. Tego zaś nikt by na pewno nie chciał. Dlatego też nasze systemy są na bieżąco sprawdzane i ulepszane. Poza tym oferujemy serwis w razie problemów. Opiekujemy się klientem. Myślę, że dlatego mamy przewagę nad konkurencją. Nie bierze się to przecież z niczego.
Raczej klienci na nas nie narzekają, a program z tego, co wiem, także się sprawdza. Ja mam czasami trochę więcej pracy z tłumaczeniem pewnych kwestii klientowi, ale nie narzekam. Czasami ludzie nie wiedzą, jak dokładnie mają postępować z komputerem. Na szczęście to coraz rzadsze przypadki.