Dlaczego zainwestować w fartuchy?

Kiedy moja młodsza siostra zakładała restaurację w pobliżu innych lokali gastronomicznych, stwierdziła, że musi znaleźć firmę, która wyprodukuje dla niej fartuchy, które będą odpowiadały jej wszelakim wymaganiom. Wcale się nie dziwię, że w temacie odzieży dla pracowników nie odpuszczała, a wręcz dbała o każdy szczegół. W końcu kelnerzy musieli wyróżniać się na tle innych. 

Co zatem warto wiedzieć o fartuchach?

fartuch z logoZnalezienie firmy, która spełni wszystkie oczekiwania tak wymagającej osoby jaką jest moja siostra. Fartuch z logo firmy stanowiła w sumie jedną z głównych sporów ze względu na skomplikowany wzór loga restauracji. Dodatkowymi ważnymi elementami były między innymi odporność na zabrudzenia czy plamy, łatwość sprania ewentualnej plamy, wytrzymałość materiału oraz kolorów. Fartuch z logo miał ogromne znacznie, jeśli chodzi o wizerunek restauracji oraz dobre pierwsze wrażenie klientów. Jak wiadomo jest to niezwykle istotne w tej jakże wymagającej dziedzinie jaką niewątpliwie jest gastronomia. To właśnie dzięki klientowi może spełniać swoje marzenia, więc właśnie dla nich pragnie wysoko stawiać sobie jak i swoim pracownikom poprzeczkę. Cena wykonania fartucha z logo zależy między innymi od materiału, na którym nam zależy oraz skomplikowanego loga, a także długości napisu tak, jak w przypadku imion i nazwisk kelnerów. Oczywiście rozmiary fartuchów nie wpływają na cenę. 

Każdy szczegół w gastronomii ma znaczenie, ponieważ każdy nawet najmniejszy element jest częścią całego wizerunku firmy, szczególnie gdy konkurencja jest tuż obok. Od czasu kiedy pracownicy  mojej siostry otrzymali fartuchy, klienci są bardziej zadowoleni organizacją restauracji. Jak widzicie warto przemyśleć wszystko zanim zacznie się tworzyć własną markę.